Social Icons

Pages

Thursday, September 23, 2010

Usha ~ Kereta Idaman

balik kerja petang tadi
terus pegi showroom suzuki
usha-usha kereta idaman
sejak zaman belajar lagi
nak tau kete apa yg diidamkan??

ni dia... jeng,, jeng,, jeng~~~


Amacam???
hensem tak kete idamanku nih??
mesti la hensem, 
kalau tak hensem,
takkan jadi kete idamanku pulak..
hehe...
walaupun rasa tak mampu..
tapi nak jugak satu

kalau jadi beli
nak warna apa ye??
dalam dilema nak pilih warna apa

merah
@
silver grey
@
putih

tolong,,,, tolong,,, kawan-kawan...
saya dalam dilema
warna apa yang patut dipilih
kalau ikut hati,, suka warna merah
nampak gagah dan berani...
hehehe

sabtu ni nak pegi showroom tu lagi
nak hantar dokumen
dan...
nak test drive...
kihkihkih..

9 comments:

M a W a D D a H said...

kalu minat warna merah, amek jer la..

tapi aku minat kaler putih..putih itu suci...hehe

Najem said...

suke gok kaler putih. mmg putih itu suci, tp kalo style aku malas basuh, jd dok suci la. sng nmpak kotor

husna said...

kaler silver grey..huhu

Najem said...

husna: lambat ah ko bg cadangan.. silver grey pun lawo, tp aku lg suka merah kot

lin said...

da beli kete nampak..hehe

Aoi@riena said...

merah merah merah.!!! mengancam tuh...! best gle dpt sbijik.. heheh

Najem said...

aoi@riena: dah selamat dah dpt merah sebijik.. hohoh

chokeLy said...

putih cpt sgt nmpak kotor
but nmpk elegen
go merah go merah !

Najem said...

chokely: go merah.. ni dah ada yg merah kt depan rumah.. wee~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails