Social Icons

Pages

Monday, June 21, 2010

Kenduri Kawin

Assalamualaikum wbt...


Dah lama tak update blog rasanya.. jadi, dia atas desakan dan saranan Adah dan Lea, terpaksalah saya mengupdate blog ini... hohoho, nasib baik ada kenduri kawin kat rumah ni.. boleh la cite skit2..


Sebenarnya yang kawin ni bukan saya, tapi abang saya tau.. jangan silap faham..


Ni gambar kenduri kat belah perempuan kat Temerloh.. tema baju warna biru.. tiba2 baju pengapit pengantin lelaki lari dari tema, warna cokelat la pulak.. alaaa, tak kisah la kan...


Rombongan pengantin lelaki dah sampai kat Temerloh... pengantin lelaki tengah nervous tuh...

Adik-beradik pengantin lelaki.. ni xcukup lg nih... nak masukkan sume dlm gambar ni xcukup la.

Gambar-gambar kat bawah ni pulak kenduri kat rumah pengantin lelaki... kiranya majlis untuk sambut menantu la ni.. sambil2 tu buat akikah sekali terus...

Tengah sibuk kat dapur ni.. biasa la, kenduri kat kampung la katakan... masak sendiri je, semua anak beranak, orang kampung datang tolong masak sama2... a lot of thanks to them for helping us...

Lagi2 sibuk kat dapur... tukang masak utama tengah bagi arahan tuh..

Sesi bergambar dengan menantu... banyak lagi gambar, tapi malas nak upload...

Habis je kenduri sambut menantu nih,,, terus sakit2 badan... adoi la. Nak buat macam mana, sibuk la konon.. hahahaha...


4 comments:

M a W a D D a H said...

comelnya aku..opss..pengantin itu...hehehe

Najmu said...

ish3.. comelnye dia.. hohoh

lin said...

bukan gmy ke yg kawin?=P
hehe

Najem said...

lin: kalo aku yg kawin, mesti la wat entry yg panjang2. xmain la pendek2 nih.. heee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails