Social Icons

Pages

Friday, February 25, 2011

Gambar sensored.. Jangan tengok!!

Gambar di bawah adalah gambar sensored yang pernah aku rakam..
siap peluk2 lagi tuh..  ish3..
korang ni, aku dah cakap, jangan tengok..
korang tengok jugak..
ape la...
ni dia ha...

tengok ha... dating kat tempat terbuka... tak malu betul.. ish3..

aku snap curi2 dari belakang..
kang aku snap dari depan lari pulak kang,, malu konon.
sori la, nampak gambar buntut je ha..,
ape nak jadi la dengan budak2 nih.. 
ni ade lagi gambar yang sempat aku snap..

Peluk2 la pulak.. lagi teruk nih..
haa,, kang aku dah cakap, gambar sensored betul ni..
korang tengok jugak..
hahahaha..

haaa,, ni lagi satu.. buat muka cute.. bajet orang tergoda la tu..
dah2.. pergi buat keje.. udah2 la tu tengok gambar sensored.. ish3...

4 comments:

Hana said...

haha naj, sangat comel la kucing-kucing ini =)

yang 3 ekor tu kelakar =p

Najem said...

Hee.. Tau xpe. Yg 3 ekor tu tgh kesejukan time tengkujuh aritu..

shamfariz said...

comelnya kucing ni..lama dah tak bela kucing...dulu pernah la bela kucing...

Najem said...

shamfariz,
kucing sume comel, xde yg xcomel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails